Meubellogistiek verbeteren bij projectinrichting
Elke projectinrichter wil natuurlijk zo effectief en efficiënt mogelijk werken. Maar dat mag niet ten koste gaan van de capaciteit. UTS kan de meubellogistiek verbeteren en tegelijkertijd de beste kwaliteit garanderen. Door onze jarenlange ervaring in de meubellogistiek bieden wij maatwerkoplossingen die naadloos aansluiten op de wensen van onze opdrachtgevers.
Meubellogistiek verbeteren
Wij kunnen het meubilair – of onderdelen daarvan – (tijdelijk) opslaan en ze op het juiste moment afleveren op de locatie van de eindklant. Indien gewenst kunnen we de meubels vooraf in elkaar zetten en ze dan vervoeren naar de klant. Of we zorgen er voor dat de meubels gemonteerd worden bij de klant. Alle verpakkingsmaterialen voeren we op verantwoorde wijze af.
Handyman inzetten bij meubellogistiek verbeteren
Onze meubelmonteurs zorgen dus op deskundige wijze voor het op de juiste plek en de juiste tijd afleveren en monteren van de meubels. Verder kunnen we ook één van onze handymen inschakelen. De handyman kan gordijnen ophangen of vloerbedekking leggen. Ook voor kleine reparaties of klusjes als een lamp ophangen, is de handyman inzetbaar. In overleg met u en uw klant bepalen we wanneer de handyman wordt ingepland en welke werkzaamheden hij verricht.
Eén leverancier, één aanspreekpunt, geen zorgen
Voor onze diensten in de meubellogistiek geldt: één leverancier – één aanspreekpunt – geen zorgen. Dat wil zeggen dat u voor alle diensten en vragen terecht kunt bij één landelijk aanspreekpunt: de UTS Servicedesk. Alle door u gemachtigde personen kunnen onze Servicedesk bellen, waarna de Servicedesk voor een goede afhandeling van het verzoek zorgt. Door de unieke samenwerking met alle UTS vestigingen zijn wij in staat om uw klanten landelijk te bedienen. Bovendien ontvangt u één factuur met een helder overzicht van alle afgenomen diensten.
Betrouwbare partner in meubellogistiek en (tijdelijke) meubelopslag
Wilt u ook uw meubellogistiek verbeteren met de handige diensten van UTS? Neem dan contact op met onze servicedesk. Wij maken heldere afspraken en hanteren gunstige tarieven. Bovendien zijn we flexibel en hebben we een uitvoeringsgarantie. UTS levert altijd. Datzelfde geldt als u kantoormeubilair (tijdelijk) in opslag wilt geven. Wij kunnen uw meubels (de)monteren, fotograferen, opslaan en op afroep transporteren naar de gewenste locatie. Via ons registratiesysteem geven wij u direct inzicht in welke meubels bij ons in opslag staan. Eén loket, één factuur, geen zorgen.
Ook uw logistieke processen verbeteren? Of het nu gaat om meubellogistiek of verkiezingslogistiek. Bel vandaag nog met onze servicedesk: 088 – 002 30 00.