Voorraadbeheersysteem
Om de voorraden in onze magazijnen inzichtelijk te maken voor jou en je organisatie, hebben we een online voorraadbeheersysteem ontwikkeld. Zo heb je altijd inzage in de actuele voorraden die wij voor jouw onderneming in opslag hebben. Dit web-based Warehouse Management System (WMS) is overal en altijd toegankelijk met een inlogcode en wachtwoord voor geautoriseerde medewerkers.
Toegespitst op doel
Het voorraadbeheersysteem is afgestemd op jou als gebruiker. Afhankelijk van jouw wensen en eisen stellen we een protocol op. Zo kunnen we een algemene voorraad meubels bijhouden, maar we kunnen ook heel specifiek met codes werken, zodat altijd te herleiden is welk bureau bij welke werknemer hoort, of in welke staat een bureau zich bevindt. Wij werken met foto’s van de goederen die zijn opgenomen in het WMS, zodat je precies ziet waar het over gaat.
Voorraad op afroep
We kunnen niet alleen de hele logistiek rondom thuiswerkplekken voor je uit handen nemen, we kunnen ook je bedrijfsvoorraden en kantoormeubilair beheren. Niet alleen de kantoorvoorraad als koffie, papier en toiletpapier, maar ook winkelvoorraden en bestelvoorraden kunnen in ons voorraadbeheersysteem verwerkt worden. Alles op afroep: de goederen kunnen dagelijks of wekelijks afgeleverd worden op een locatie naar wens.
Inzicht in je voorraad
Dit inzicht in je bedrijfsvoorraad heeft duidelijke voordelen. Ten eerste zorgen wij met ons voorraadbeheersysteem voor overzicht en helderheid. Alles staat in jullie systeem, alle voorraad is inzichtelijk en binnen bereik. Niets staat ‘in een hoekje’ of in een willekeurige ruimte weggestopt, wat binnen kantoormuren nog wel eens gebeurt. Vanuit ons WMS kun je bepalen of de voorraden moeten worden aangevuld, je kunt items reserveren, traceren en laten bezorgen.