Beveiligde opslag
We hebben een aantal interessante mogelijkheden om de opslag voor jouw bedrijf over te nemen. Onze opslagfaciliteiten zijn efficiënt, gestroomlijnd en van alle benodigde middelen voorzien. Maar zo’n gedeelde opslag brengt ook uitdagingen met zich mee. Jij wil natuurlijk niet dat anderen bij jouw archief of voorraad kunnen!
Persoonlijke toegang
Tijdens de openingstijden van onze opslagunits hebben enkel UTS-medewerkers toegang tot de opslag. Natuurlijk is het mogelijk dat een geautoriseerde medewerker van jouw organisatie toegang krijgt tot de opslag, maar nooit zonder begeleiding door een medewerker van UTS. Wil je weten wat er van jouw bedrijf nog in onze magazijnen staat? Met ons online voorraadbeheersysteem heb je altijd inzicht in de actuele voorraad. Iedere mutatie wordt binnen 24 uur verwerkt.
Algemene beveiliging 24/7
Al onze units worden overdag in de gaten gehouden middels camerasurveillance, en er is uiteraard ook een brandalarm aanwezig, met een directe verbinding met de meldkamer van de brandweer. Na sluitingstijd wordt de beveiliging uitgebreid met een alarminstallatie, die aangesloten is op de meldkamer van onze beveiligingsbedrijven. Is er uitval van stroom? Dan heeft iedere locatie een noodstroomvoorziening, zodat veiligheid en continuïteit gewaarborgd zijn.
Onze beveiliging in de praktijk
Weet dat we achter de schermen druk bezig zijn met de beveiliging en bescherming van jouw goederen, of dat nu je bestelvoorraad of je kantoorvoorraad is, het bedrijfsarchief of boventallige kantoormeubelen. In de praktijk zul je daar niet veel van merken. Je roept de goederen af, laat weten waar ze bezorgd moeten worden en wij zorgen dat ze op de juiste plek komen –gemonteerd en geïnstalleerd. Dat is het voordeel van onze complete logistieke facilitaire dienstverlening.