Meubellogistiek

Projectinrichting

Elke opdracht voor het meubileren van een kantoor, hotel of evenement is voor een projectinrichter van groot belang. Én een logistieke prestatie van formaat. Want hoe zorg je dat de juiste meubels op het juiste moment op de juiste plaats staan? Bovendien moeten die meubels ook nog gemonteerd worden. Mogelijk dat apparatuur eveneens moet worden aangesloten. Kies daarom voor een betrouwbare partner in de logistiek en huisvesting: UTS. Want met onze kennis en ervaring zorgen we dat inrichtingsprojecten altijd op tijd worden opgeleverd.

Just in Time Uitvoering

Natuurlijk passen we het Just-in-Time principe toe op de uitvoering van het project. Dat betekent dat wij de juiste meubels op het juiste moment en op de juiste plaats neerzetten. Vooraf kunnen we de meubels veilig verpakken en tijdelijk opslaan. Na levering op locatie kunnen we de meubels in elkaar zetten. Ook ICT apparatuur kan worden aangesloten.

UTS Meubellogistiek Servicedesk

De servicedesk van UTS Meubellogistiek is een centrale afdeling, waar alle vragen over meubellogistiek worden beantwoord. Ook voor het inschakelen van onze meubellogistiek neem je contact op met de servicedesk. Zij zorgen er dan voor dat de juiste UTS-vestiging voor je aan de slag gaat. Met periodieke management rapportages geven we in één overzicht het aantal en type inzet, inclusief kosten per locatie. Eén loket, één factuur, geen zorgen.

Meubellogistiek

Met UTS Meubellogistiek faciliteren wij in (tijdelijke) opslag, vervoer, inhuizen, monteren en afvoer van emballage van meubels. Door de unieke samenwerking met meerdere UTS-vestigingen realiseren wij een landelijke dekking die UTS Meubellogistiek voor opdrachtgevers aantrekkelijk maakt.

Opslag

UTS biedt de mogelijkheid om meubels in opslag te nemen. Deze meubels worden opgeslagen in afsluitbare containers. Via de UTS servicedesk is de opslag van deze meubels eenvoudig te beheren. Door ons gedetailleerde en duidelijke beheersysteem en procesbewaking te koppelen aan jouw wensen, weet je op elk moment wat je in opslag hebt staan. Bovendien kun je op elk willekeurig moment jouw meubels laten uitleveren conform de afspraken in het gemaakte service level agreement.

Vervoer

UTS kan (een deel van) de logistiek voor haar rekening nemen. In jouw distributiecentrum of in een van onze eigen opslaglocaties kan UTS het meubilair op juiste volgorde laden en vervolgens op locatie afleveren.

Inhuizen

Op de locatie van de klant lossen onze meubelmonteurs de vrachtwagen(s). Ook zorgen zij ervoor dat de meubels op de locatie geplaatst worden, waar zij gemonteerd moeten worden. Indien noodzakelijk, zetten wij een verhuislift in.

Monteren

De vakkundig opgeleide meubelmonteurs van UTS verzorgen de montage van meubilair op locatie bij de klant. Bij grotere projecten kunnen wij een voorman meubelmonteur inzetten die een coördinerende en toezichthoudende rol heeft en daarnaast ook zelf kan monteren.

Afvoer emballage

Het verpakkingsmateriaal dat overblijft na de montage wordt door de UTS meubelmonteur meegenomen van de locatie. Het afval wordt in de milieustraat van de UTS-vestiging gescheiden, zodat er zoveel mogelijk hergebruikt kan worden in het afvalverwerkingsproces.

UTS Meubelservices: één leverancier – één aanspreekpunt – geen zorgen

Neem contact op