Meubellogistiek
Projectinrichting
Elke opdracht voor het meubileren van een kantoor, hotel of evenement is voor een projectinrichter van groot belang. Én een logistieke prestatie van formaat. Want hoe zorg je dat de juiste meubels op het juiste moment op de juiste plaats staan? Bovendien moeten die meubels ook nog gemonteerd worden. Mogelijk dat apparatuur eveneens moet worden aangesloten. Kies daarom voor een betrouwbare partner in de logistiek en huisvesting: UTS. Want met onze kennis en ervaring zorgen we dat inrichtingsprojecten altijd op tijd worden opgeleverd.
Just in Time Uitvoering
Natuurlijk passen we het Just-in-Time principe toe op de uitvoering van het project. Dat betekent dat wij de juiste meubels op het juiste moment en op de juiste plaats neerzetten. Vooraf kunnen we de meubels veilig verpakken en tijdelijk opslaan. Na levering op locatie kunnen we de meubels in elkaar zetten. Ook ICT apparatuur kan worden aangesloten.
UTS Meubellogistiek Servicedesk
De servicedesk van UTS Meubellogistiek is een centrale afdeling, waar alle vragen over meubellogistiek worden beantwoord. Ook voor het inschakelen van onze meubellogistiek neem je contact op met de servicedesk. Zij zorgen er dan voor dat de juiste UTS-vestiging voor je aan de slag gaat. Met periodieke management rapportages geven we in één overzicht het aantal en type inzet, inclusief kosten per locatie. Eén loket, één factuur, geen zorgen.
Meubellogistiek
Met UTS Meubellogistiek faciliteren wij in (tijdelijke) opslag, vervoer, inhuizen, monteren en afvoer van emballage van meubels. Door de unieke samenwerking met meerdere UTS-vestigingen realiseren wij een landelijke dekking die UTS Meubellogistiek voor opdrachtgevers aantrekkelijk maakt.