Vastgoedservices
Het gemak van UTS Vastgoedservices
Voor elke vastgoedbeheerder of multi-site verhuurder is een perfecte uitstraling van het (kantoor)pand van wezenlijk belang. Maar in en rondom het pand zijn altijd wel klussen te doen. Dat kan variëren van afval en oud papier wegbrengen tot het netjes houden van de parkeerplaats. Met UTS Vastgoedservices bieden wij één aanspreekpunt voor alle soorten klussen.
Huismeester
De huismeester verricht kleine onderhoudswerkzaamheden of klussen die bijdragen aan een verzorgde uitstraling van het kantoorpand. Naast het vervangen van een lamp of bijvullen van print- en kopieermachines kan de huismeester ook zalen gereedmaken voor vergaderingen, cursussen of recepties. Wij bieden deze dienst in abonnementsvorm aan.
Handyman voor vastgoedservices
In geval van storingen of reparaties kan een beroep worden gedaan op één van onze handymen. Elke handyman beschikt over een eigen bus met gereedschap en materialen. Kleine reparaties kunnen direct uitgevoerd worden. Bij grotere reparaties kan de handyman een inventarisatie maken voor de expert en alvast een noodgreep uitvoeren. De handyman is op afroep beschikbaar. Indien gewenst kan de handyman ook regelmatig, bijvoorbeeld één of twee keer per maand, langskomen om het gebouw na te lopen en te optimaliseren. In dat geval is een abonnementsvorm mogelijk.
Servicedesk
Onze servicedesk is het landelijke aanspreekpunt voor het inschakelen van een handyman. Door de landelijke dekking is er altijd snel een vakkundige UTS handyman ter plekke. Via één loket worden alle storingsmeldingen geregeld en periodiek versturen we een overzicht van alle meldingen per locatie, inclusief ingezette uren en kosten. Onze servicedesk betekent dus één aanspreekpunt, één factuur en geen zorgen.