Thuiswerken: nu en in de toekomst

Houd de fysiotherapeut buiten de deur

We zitten voorlopig nog aan het thuiswerken vast. Er zijn zelfs bedrijven en overheidsinstellingen die al rekening houden met thuiswerken tot 1 juni 2021. Dat betekent dat de thuiswerkplek een professioneler karakter moet gaan krijgen. Zo houden we de fysiotherapeut buiten de deur.

Professioneel thuiswerken met UTS

Om medewerkers effectief en efficiënt thuis te laten werken, hebben ze een professionele thuiswerkplek nodig. Een goed bureau, verstelbare bureaustoel, PC of laptop en andere communicatiemiddelen. Het plaatsen van kantoormeubilair bij werknemers thuis vraagt om vakmensen. De vakmensen van UTS houden rekening met de wensen van de werknemers en plaatsen de meubels snel en vakkundig. Het inrichten van de thuiswerkplek gebeurt bovendien conform de RIVM-richtlijnen.

Beheer thuiswerkplekken met ‘tags’

Goed beheer is het halve werk. Daarom voorzien wij alle onderdelen van de thuiswerkplek van een ‘tag’*. Hiermee geven we werkgevers een nauwkeurig, geautomatiseerd inzicht van waar welk meubilair staat. De registratie doen we op een wijze die volledig AVG-proof is.

Extra services van UTS

Wij faciliteren het volledige logistieke proces van de thuiswerkplek. Daarnaast bieden we extra services, bijvoorbeeld door het kantoormeubilair voor het plaatsen schoon te maken. Ook bieden we onderhoud van en mutaties in thuiswerkplekken aan (bijvoorbeeld bij uitdiensttreding van een werknemer). Via managementrapportages geven we inzicht in alle processen, in de voorraad en in het aantal mutaties.

Hybride, het nieuwe werken

Wanneer het thuiswerken goed is geregeld, kun je weer vol vertrouwen naar de toekomst kijken. De voorspelling is namelijk dat het hybride model van op kantoor/thuis werken de nieuwe standaard wordt. Met UTS zorg je nu dus al voor toekomstbestendige (thuis)werkplekken!

Wat kun je van UTS verwachten?

Onze dienstverlening is erop gericht om jou zoveel mogelijk te ontzorgen. Bij het inrichten van thuiswerkplekken kan dat op verschillende manieren:

  • We halen het kantoormeubilair uit het huidige kantoor en plaatsen het bij de medewerkers thuis.
  • Vanuit een centrale opslag bij UTS brengen we het kantoormeubilair naar de medewerkers thuis en richten we de thuiswerkplekken in.
  • Vanuit onze decentrale opslaglocaties, verspreid over heel Nederland, brengen wij het kantoormeubilair naar de medewerkers thuis en richten we de thuiswerkplekken in.

UTS zorgt altijd voor professioneel beheer van de thuiswerkplekken. Bovendien leveren wij maatwerk. Dus ook als je specifieke eisen hebt voor de inrichting van de thuiswerkplekken, zorgt UTS voor het gewenste resultaat.

Thuiswerken? UTS regelt het!

*Een tag is een unieke code op elk onderdeel van de thuiswerkplek. Bij uitgifte van de werkplek worden de tags gescand en gekoppeld aan de werknemer. Hierdoor is er altijd inzicht in alle kantoormeubilair dat in omloop is en kunnen er geen discussies ontstaan over wel/niet geleverd.

Neem contact op