De invulling van het anderhalvemeterkantoor

Geleidelijk aan gaan we meer op kantoor werken. Dat zien we aan de werkzaamheden die wij voor onze opdrachtgevers mogen uitvoeren.

Er wordt op verschillende manieren invulling gegeven aan het anderhalvemeterkantoor. Voor een opdrachtgever halen we honderden bureaustoelen op om in opslag te plaatsen. Op het moment dat er weer meer medewerkers aan de slag gaan, kunnen deze bureaustoelen via ons opslagbeheersysteem uit de opslag besteld worden, krijgen ze een diepte-reiniging en zorgen onze verhuizers ervoor dat deze weer terug geplaatst worden op de werkplek. Andere opdrachtgevers kiezen ervoor om de werkplekken volledig opnieuw in te richten om zo aan het anderhalvemeterkantoor te voldoen. Ook daarbij bieden UTS Projectmanagement, onze verhuizers en onze handymannen de helpende hand.

Invulling anderhalvemeterkantoor

UTS Projectmanagement denkt vanaf projectvorming tot uitvoering van het anderhalvemeterkantoor met je mee bij het ontwerpen en (her)inrichten van kantoren, vergaderruimtes, ontvangstruimtes, bedrijfsrestaurants, loop(verkeer)richtingen, gebruik van openbare ruimtes, pantry’s, liften en trapopgangen. Dit uiteraard conform de geldende RIVM-norm.

Meting werkplekbezetting

UTS werkt samen met iotspot© met een reeds bestaande oplossing om o.a. de werkplekbezetting op diverse niveaus te meten. Social distancing is hiermee te beheersen.

Certificering anderhalvemeterkantoor

Hoe garandeer je dat je aangepaste kantoor ook echt aan alle vereisten voldoet? Daarvoor werkt UTS samen met CFP Green Buildings, dat een anderhalve meter certificaat uitgeeft na een audit op de genomen maatregelen of deze conform door de RIVM opgestelde richtlijnen zijn.

Thuiswerkplekken

Bij de structurele invulling van werkplekconcepten neemt de thuiswerkplek een vaste plek in sinds de coronacrisis. UTS denkt met je mee over de conceptinrichting en het management van de thuiswerkplek. Denk hierbij aan de opslag, vervoer, inrichting en onderhoud van de thuiswerkplek. Het reinigen van kantoormeubilair is hier onlosmakelijk mee verbonden, zeker in een tijd waarin hygiëne zo belangrijk is.

Opslag overtollig kantoormeubilair

Geef je invulling aan je anderhalvemeterkantoor door de helft van je kantoormeubilair te verwijderen, dan faciliteren wij dat je dit bij ons kunt opslaan. Ook in dit geval is dit een uitgelezen moment voor reiniging van het opgeslagen kantoormeubilair. Via het UTS portaal heeft u real time inzicht in uw goederen!
Wij zien er naar uit om samen het anderhalvemeterkantoor invulling te geven!

Neem contact op