UTS Verkroost wint EPV-award

Een kroon op het werk voor UTS Verkroost. Zij mogen zich dit jaar de beste Erkende Project Verhuizer (EPV) van het jaar noemen. In mei kregen zij de prestigieuze EPV-award uitgereikt. Hiermee gaat deze award voor de vierde keer in vijf jaar – naar een van de UTS-organisaties. Een hele prestatie!

Gemiddeld een 9,4

Het winnen van de award is de ultieme klantwaardering. ‘De beoordeling van klanten bepaalt de winnaar’, vertelt Gert-Jan Willems. Samen met zijn zoon Tom Willems staat hij aan het roer van het bedrijf. ‘Er zijn zo’n 600 verhuisbedrijven in Nederland en ongeveer 250 daarvan zijn erkende verhuizers. Van die groep zijn er slechts 40 erkende projectverhuizers en over die groep wordt de award uitgereikt. De brancheorganisatie bepaalt de winnaar aan de hand van het aantal beoordelingen en het gemiddelde cijfer. Wij kregen 40 beoordelingen met gemiddeld een 9,4!’

Grootschalige en risicovolle verhuizingen

Projectverhuizer UTS Verkroost is gespecialiseerd in het verhuizen van bedrijven en organisaties. Grootschalige en soms risicovolle verhuizingen. Tom: ‘Als logistiek facilitair verhuizer zijn we regelmatig met grote projecten bezig voor laboratoria, ziekenhuizen, fabrieken en kantoren. Onze verhuizers komen daarom regelmatig voor uitdagingen te staan. Zo verhuizen we bijvoorbeeld clean rooms of speciale apparatuur, maar verzorgen wij ook patiëntenvervoer. Onze dienstverlening gaat dus een stap verderen meedenken met de klant is onze tweede natuur..’

‘Wat ging dat goed!’

‘Een 9,4 is een hoog gemiddelde en daar zijn we erg blij mee en trots op. We hebben na de Award-winst dan ook een feestje gevierd met al onze medewerkers.

Want alleen dankzij hen is het gelukt. Al jaren sturen we op een hoge klantwaardering.Daarvoor investeren we in opleiding van onze medewerkers.’ Gert-Jan vult aan: ‘Soms bestaat nog wel eens het idee dat een verhuizer ‘maar’ een verhuizer is. Onze medewerkers zijn echter specialisten. Zij gaan voor perfecte kwaliteit. En dat zit ‘m niet alleen in spullen verplaatsen. Van het eerste tot het laatste contact leveren we optimale service. Daarin maken we het verschil. Laatst waren we bijvoorbeeld aan de slag met de inrichting van een school. Onze voorman constateerde een productiefoutje in de meubels die door de fabriek werden geleverd. Hij meldde dit direct bij de klant en liet de meubels nog niet plaatsen. De klant waardeert deze alertheid, want hiermee voorkom je extra werk. Je laat daarmee zien dat je niet alleen maar doet wat je opdracht is. En dan hoor je vaak reacties als ‘Wat ging dat goed! Echt fijn!’ En daar doe je het voor.’

Nu investeren in duurzame energie

Gert-Jan en Tom zien de EPV-award vooral als een mooie waardering voor het bedrijf en de medewerkers. ‘Verder verandert het niets aan onze toekomstvisie. We blijven vooruitdenken. En daarom hebben we nu oog voor het verduurzamen van ons bedrijf. Het dak van ons pand wordt dit jaar vervangen en zodanig dat we meer dan 1000 zonnepanelen kunnen plaatsen. Ook zijn we volop bezig om ons wagenpark verder uit te breiden met elektrische auto’s. Alle leaseauto’s zijn al elektrisch en inmiddels hebben we twee elektrische vrachtauto’s. In 2025 willen we alleen nog maar elektrische vrachtauto’s hebben. Dan zijn er namelijk al steden met emissievrije zones. Het is een hele investering nu, maar we zijn ervan overtuigd dat we daar straks de vruchten van plukken.’

Neem contact op